- Menu BIP
- ›
- Ogłoszenia
- ›
- Zamówienia Publiczne
- ›
- Przetargi
Ogłoszenia o przetargach nieograniczonych powyżej 60.000 euro - 2006 rok.
|
Rzeczpospolita Polska Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane X Dostawy Usługi |
Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych Data otrzymania ogłoszenia__________________________ Numer identyfikacyjny_________________________________ |
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa GMINA OLSZANKA |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów EMIL HRYCYK – KIEROWNIK REFERATU INWESTYCJI ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA |
Adres OLSZANKA 16 |
Kod pocztowy 49-332 |
Miejscowość OLSZANKA |
Województwo OPOLSKIE |
Telefon (77) 412-96-83 |
Faks (77) 412-96-83 |
Poczta elektroniczna (e-mail) inwest@olszanka.pl |
Adres internetowy (URL) |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
BUDOWA HALI SPORTOWEJ, BLOK ŻYWIENIOWY, ŚWIETLICA Z ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOEJ W PRZYLESIU
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : budowa hali sportowej, bloku żywieniowego, świetlicy z łącznikiem obejmująca roboty kubaturowe budowlane (hala o kubaturze
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Miejscowość Przylesie, Gmina Olszanka, Województwo Opolskie
II.1.5) Nomenklatura
|
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|
|
Główny przedmiot |
45.00.00.00-7 |
Dodatkowe przedmioty |
45.30.00.00-0 ...- |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE x TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE x TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia 17/08/2007 (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
Wadium w wysokości 40.000,- zł
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 w/w ustawy a także
- spełniają określone warunki w siwz którzy :
- zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedno zadania o podobnej kubaturze do przedmiotu zamówienia
-posiadają środki własne w wysokości co najmniej 30 % wartości zamówienia lub udokumentują dostęp do kredytu w wysokości min. 30 % wartości zamówienia. Środki na zabezpieczenie kredytu muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zobowiązań
- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .
- oraz wykonawcy którzy przedłożą następujące dokumenty :
1) wypełniony formularz ofertowy
2) dowód wniesienia wadium
3) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1i ust 2 i spełnia warunki art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych .
4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
5) dokumenty stwierdzające ,że osoby , które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /kopie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego /
6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu
7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9, wystawiana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie ,ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
9) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie ,ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
10) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego , w okresie ostatnich trzech lat , a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
11) wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia maszyn, urządzeń , uzbrojenia technicznego jakie posiada wykonawca .
12) wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności .
- dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia
13) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ,odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie .
14) sprawozdanie finansowe a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego , innych dokumentów określających obroty zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe (2004,2005) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
15)- informacja banku , w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
16) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ,ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .
17)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa § 1 ust 1 pkt 1,5,6 „Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ.U Nr 71 poz 645) składa dokument lub dokumenty wystawiane zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio , że
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
- nie zalega z uiszczeniem podatków ,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
18) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów o których mowa w ust 1 oraz w §1 ust 1 pkt 4 cyt. rozporządzenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
19) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w dokumenty w pkt 3,4,7 składa każdy z wykonawców oddzielnie .
20) wzór umowy – który po podpisaniu wraz z harmonogramem rzeczowo – finansowym winien być załączony do oferty ( zgodnie z formularzem załączonym do materiałów)
21) wypełniony kosztorys ofertowy –(kosztorys załączony do materiałów)
Dokumenty o których mowa w pkt. 4,5,6,7,8,9,13,14 mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem .
__________________________________________________________________________________
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony X
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP |
Nr poz. z // (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) X Najniższa cena
lub
B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
1. _________________________________________________________ - ____ %
2. _________________________________________________________ - ____ %
3. _________________________________________________________ - ____ %
4. _________________________________________________________ - ____ %
5. _________________________________________________________ - ____ %
6. _________________________________________________________ - ____ %
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 23.05.2006 (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy ) 70 zł .
W przypadku przekazywania SIWZ za pomocą poczty dodatkowo koszty przesyłki pocztowej .
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
23.05.2006 (dd/mm/rrrr)
Godzina 10:00 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do // (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 23.05.2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:15 (gg:mm)
Miejsce Urząd Gminy w Olszance , pokój nr 9
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE X TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia__________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
V.2) Data wysłania ogłoszenia 23.03.2006 (dd/mm/rrrr)
ZAŁĄCZNIK A
1.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Nazwa |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów |
Adres |
Kod pocztowy |
Miejscowość |
Województwo |
Telefon |
Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail) |
Adres internetowy (URL) |
1.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Nazwa |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów |
Adres |
Kod pocztowy |
Miejscowość |
Województwo |
Telefon |
Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail) |
Adres internetowy (URL) |
1.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Nazwa |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów |
Adres |
Kod pocztowy |
Miejscowość |
Województwo |
Telefon |
Faks |
Poczta elektroniczna (e-mail) |
Adres internetowy (URL) |
informację wytworzył(a): | wpisz imię i nazwisko lub nazwę |
za treść odpowiada: | wpisz imię i nazwisko lub nazwę |
data wytworzenia: | wpisz datę |