Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 2 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Stanowisko pracy ds. Gospodarowania odpadami komunalnymi

WÓJT GMINY OLSZANKA
OR.2110.1.2020

 

OGŁOSZENIE O WOLNYM  STANOWISKU URZĘDNICZYM
ORAZ O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO  URZĘDNICZE

WÓJT  GMINY OLSZANKA

informuje  o wolnym stanowisku  urzędniczym  oraz ogłasza
nabór  kandydatów  na  wolne stanowisko urzędnicze :

Stanowisko  pracy  ds.  Gospodarowania   odpadami  komunalnymi 

w  Referacie   Inwestycji,  Rolnictwa  i  Ochrony Środowiska

  1. Nazwa i adres jednostki:
    Urząd   Gminy Olszanka
    Olszanka  16
    49-332 Olszanka
  2. Określenie  stanowiska:
    Stanowisko  pracy  ds. Gospodarowania Odpadami  Komunalnymi  - 1 etat
  3. Wymagania  niezbędne:
    Kandydatem na  stanowisko  urzędnicze   może być  osoba , która:
    1. jest obywatelem  polskim;
    2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych ;
    3. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania  pracy na tym stanowisku  tj.:
      1. co najmniej  wykształcenie średnie;
      2. co  najmniej  2 – letni staż pracy; 
    4. nie była  skazana  prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    5. cieszy się nieposzlakowaną  opinią;
  4. Wymagania dodatkowe:
    1. znajomość  zagadnień z zakresu  ustawy o  utrzymaniu  czystości i  porządku  w  gminach ; Ordynacji  podatkowej oraz  ustaw:
      1. o opłacie  skarbowej, o samorządzie  gminnym,
      2. o  pracownikach samorządowych;
      3. Kodeksu postępowania administracyjnego;
      4. oraz  pozostałych  przepisów  i  zagadnień  wynikających z  zakresu zadań  stanowiska  pracy ;
    2. umiejętność obsługi  komputera  (pakiet  biurowy);
    3. prawo jazdy kat. B;
    4. dyspozycyjność,  komunikatywność.
  5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    Realizacja zadań  wynikających z  ustawy  z  dnia   13 września 1996r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach  (Dz.U. z  2019r. poz. 2010 z późn.zm. )   w  szczególności:
    1. sporządzanie  corocznej analizy  stanu gospodarki  odpadami   komunalnymi w celu  weryfikacji  możliwości  technicznych  i organizacyjnych   gminy  w zakresie    gospodarowania  odpadami  komunalnymi;
    2. prowadzenie  ewidencji  zbiorników   bezodpływowych , przydomowych oczyszczalni  ścieków , umów  zawartych  na  odbieranie  odpadów  komunalnych od   właścicieli  nieruchomości ;
    3. przygotowywanie  projektu regulaminu  utrzymania  czystości  i  porządku na terenie  gminy i  monitorowanie  zmian;
    4. kontrola  posiadania  umów   na  odbieranie   odpadów  komunalnych, opróżnianie  zbiorników    bezodpływowych  i transport   nieczystości ciekłych;
    5. egzekwowanie  obowiązków  właścicieli  nieruchomości wynikających z przepisów   ustawy   w  zakresie utrzymania   czystości i  porządku , w  razie  stwierdzenia  ich  niewykonania  sporządzanie  projektu   decyzji  nakazującej  wykonanie   obowiązku;
    6. organizowanie  we  współdziałaniu z komórką  ds. zamówień  publicznych postępowania o   udzielenie  zamówienia  publicznego  na   odbiór, transport i  zagospodarowanie   odpadów   komunalnych ;  
    7. monitorowanie   prawidłowości  realizacji umowy   w  zakresie    odbioru, transportu i  zagospodarowania  odpadów ;
    8. obsługa  systemu  informatycznego  w  zakresie    gospodarowania  odpadami  komunalnymi;
    9. przyjmowanie ,  weryfikacja  i aktualizacja    ewidencji   deklaracji  o wysokości opłat za  gospodarowanie  odpadami  komunalnymi;
    10. sporządzanie projektu  decyzji  określającej  wysokość   opłaty za gospodarowanie  odpadami komunalnymi,  w  razie  niezłożenia  deklaracji   albo uzasadnionych   wątpliwości  co do danych  zawartych w deklaracji;
    11. opracowywanie   projektów  uchwał  rady  gminy    oraz  aktów   prawa miejscowego  wymaganych  przepisami ustawy;
    12. weryfikacja   i  analiza  kosztów   funkcjonowania   systemu   gospodarowania odpadami ;
    13. współdziałanie   z  organami  administracji  publicznej, organami ochrony środowiska  i innymi instytucjami w zakresie  gospodarowania odpadami komunalnymi ;
    14. prowadzenie spraw   postępowań   administracyjnych  oraz   sporządzanie projektów   decyzji  wynikających z  ustawy;
    15. współdziałanie  z   referatem    finansowym  w zakresie  obsługi  systemu gospodarowania  odpadami    komunalnymi;
    16. prowadzenie   działalności   edukacyjno-informacyjnej w  zakresie  gospodarowania  odpadami.
    17. wykonywanie  kontroli  posiadania  umów w  zakresie  usuwania  odpadów komunalnych i  nieczystości  ciekłych  oraz  dowodów  uiszczania  opłat  za  te usługi;
    18. prowadzenie   rejestru   działalności    regulowanej w  zakresie  odbierania odpadów  komunalnych od  właścicieli  nieruchomości;
    19. prowadzenie  spraw związanych z   nakładaniem    kar  pieniężnych przewidzianych  w  ustawie za  niedopełnienie   obowiązków  określonych ustawą;
    20. kontrola i  weryfikacja   sprawozdań   podmiotów   prowadzących  działalność  z  zakresu   gospodarowania  odpadami  komunalnymi  oraz   podmiotów zobowiązanych;
    21. przygotowywanie  sprawozdania rocznego  z realizacji zadań z  zakresu gospodarowania   odpadami  komunalnymi;
    22. prowadzenie spraw postępowań  w  sprawie   określenia wysokości  opłaty za gospodarowanie  odpadami  komunalnymi   niesegregowanymi (zmieszanymi);
    23. kontrola  podmiotów   odbierających odpady  komunalne  od   właścicieli nieruchomości ;
  6. Informacja o warunkach  pracy na danym stanowisku:
    • praca  w  pełnym wymiarze  czasu  pracy w  podstawowym  systemie czasu pracy
    • stanowisko  pracy znajduje się  lokalu biurowym  w budynku administracyjnym Urzędu , wyposażonym w  meble i urządzenia biurowe ;
    • budynek administracyjny  jest  przystosowany  do potrzeb  osób niepełnosprawnych  (z  wyłączeniem  windy);
    • praca  przy monitorze ekranowym;
    • praca wymagająca  poruszania się  na terenie  budynku administracyjnego  Urzędu oraz   realizacji   poleceń   wyjazdu  służbowego ;
    • praca  w  zespole   pracowników;
    • bezpośrednia  obsługa  interesantów.
  7. W miesiącu poprzedzającym  datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik  zatrudnienia  osób  niepełnosprawnych  w jednostce,  w rozumieniu   przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób   niepełnosprawnych,  jest  wyższy  niż  6%.
  8. Wymagane dokumenty: 
    1. list motywacyjny;
    2. CV z dokładnym  opisem  przebiegu  pracy zawodowej;
    3. oświadczenie o  posiadaniu obywatelstwa polskiego ;
    4. kwestionariusz  osobowy dla osoby  ubiegającej się o zatrudnienie  według  wzoru   określonego w  załączniku nr 6 do regulaminu (do  pobrania :  www.bip.olszanka.pl );
    5. kopie  świadectw pracy  (poświadczone  przez  kandydata za zgodność  z  oryginałem ) lub zaświadczenie o  zatrudnieniu – w  przypadku , gdy  kandydat   jest zatrudniony  u innego  pracodawcy;
    6. kopie dokumentów  potwierdzających  posiadane  wykształcenie  i  kwalifikacje   zawodowe  (poświadczone   przez  kandydata  za zgodność z  oryginałem );
    7. oświadczenie ,że kandydat  ma pełną   zdolność do czynności  prawnych  oraz , że korzysta  z pełni praw  publicznych;
    8. oświadczenie, że kandydat  nie był skazany  prawomocnym  wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia  publicznego  lub umyślne  przestępstwo skarbowe;
    9. inne dokumenty  o posiadanych  kwalifikacjach  i umiejętnościach ;
    10. oświadczenie  kandydata  ubiegającego się o zatrudnienie  w Urzędzie  Gminy Olszanka  dotyczące   przetwarzania  danych  osobowych  wraz z klauzulą  informacyjną   RODO według wzoru  określonego w  załączniku nr 5 do regulaminu  (do  pobrania : www.bip.olszanka.pl )
      (ww. dokumenty i oświadczenia  wymagają  odręcznego podpisu  kandydata) .
  9. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w  zamkniętych kopertach  z podanym adresem zwrotnym   i dopiskiem:
     „Nabór  na  wolne  stanowisko   ds. Gospodarowania Odpadami  Komunalnymi”  w terminie   do dnia   24  sierpnia   2020r.   do  godz. 15.00 ,  osobiście – w Sekretariacie Urzędu Gminy Olszanka (pok.Nr 6 ), lub  pocztą  na  adres:
    Urząd Gminy Olszanka
    Olszanka nr 16 
    49-332 Olszanka
    Oferty , które wpłyną  do Urzędu po wyznaczonym wyżej  terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu  terminu  decyduje data wpływu do Urzędu.
    Z Regulaminem  naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy Olszanka (pok.nr 6 )  oraz na stronie  internetowej  Biuletynu  Informacji Publicznej  Urzędu Gminy Olszanka www.bip.olszanka.pl.
    O dopuszczeniu do dalszego postępowania  kwalifikacyjnego  oraz o terminie i miejscu jego przeprowadzenia kandydaci zostaną  powiadomieni indywidualnie .
    Informację o wyniku naboru  upowszechnia  się   niezwłocznie  po przeprowadzonym  naborze  przez umieszczenie  na  tablicy informacyjnej  w  Urzędzie  Gminy Olszanka  oraz  opublikowanie   w  Biuletynie  Informacji Publicznej .

Olszanka,  dnia   12 sierpnia   2020r.                                                                 

Wójt Gminy Olszanka
/-/   Aneta  Rabczewska

                                                                                            

Wersja XML